Doorgaan naar inhoud

Tips voedingsmiddelen

MEER VAN DIT

Verander je mindset naar gezonde eetgewoonten en volwaardige voeding

Vers fruit : appels, druiven, aarbeien, blauwe bessen, ... Rauwkost: komkommer, venkel, radijzen, tomaten, wortelen Gegrilde vis, sardienen, makreel, forel, garnalen Mager vlees : kippenborst, rosbief, bresaola, kalkoen Granen: volle rijst, boekweit, gierst, kamut, gerst of spelt Boekweitpasta, soba noedels Beschuiten van Le Pain des Fleurs , zuurdesem brood Geitenkaas of schapenkaas Zaden, pitten, bessen: pompoen-pitten, gojibessen Olijven, olijfolie

MINDER VAN DIT

Verlies gewicht op een natuurlijke manier, door onder meer te rijke voeding te beperken.

Avocado’s, bananen Bereide charcuterie salades, fastfood Alcohol, bruisende dranken, bruis-water, koude dranken Plantaardige melkdranken: soja,-, amandel-, haver- en gerstmelk Kikkererwten, linzen, falafels, humus Witte pasta, witte rijst, aardappelen, quinoa Brood, gebak: industrieel of artisanaal Koemelk, -kaas, -yoghurt Noten, granola, notenrepen, havermoutsepap Kokosolie en zonnebloemolie

ZET DOOR

Skinnylove helpt jou om alle obstakels te overwinnen

Vind je de smaak te kruidig? Voeg vers citroen- of pompelmoessap of muntblaadjes toe! Word je ongeduldig? Geef je lichaam de tijd en gebruik meer SkinnyLove! Het zal je hongergevoel doen afnemen* en ook de drang naar zoete smaken remmen*. Heb je ons nodig? Wij zijn er voor je! Whatsapp ons op +32 472 97 10 73 Je bent niet alleen! Sluit je aan bij onze SkinnyLove Community en kom in contact met anderen Volg ons zeker op Instagram voor meer -ps en trics!
*Dankzij de vezelrijke samenstelling krijg je langer een verzadigd gevoel en dus minder honger. De vijgcactus, gember en kaneel hebben een gunstig effect op je bloedsuikerspiegel. Dit vermindert je honger en je zin in zoet.